Fugt under linoleum

Hej
Jeg har lige rykket linoleumstæppet af vores gang for at ligge et flydende gulv. Til min store overraskelse ser jeg disse 3 fugt pletter på gulvet/bagsiden af tæppet. Gangen ligger midt i huset.
Hvad ville I gøre? Hvilken håndværker bør se på sådan et problem?

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det fugt? Eller er det "blot" plamager fra noget tidligere
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er ikke fugtigt, synes jeg. Hbor gammelt det et har jeg svært ved at gennemskue.

Jeg lader det lige stå til i morgen for at de om det er noget der ændrer sig.

Jeg er lidt nervøs for at dække til igen, uden at have fået en andens mening.

Prøv at lægge et stykke plast over 1- 2 af pletterne. Plast skal dækkes af et par bøger så det ligger tæt på. Hvis der er dug på bagsiden i morgen er det fugt.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Ok  det prøver jeg
Der er vel ikke et køkken, bryggers eller badeværelse bag døren til venstre. Det ser, på billedet, nemlig ud som om, der er trængt vand/fugt ud under skillevæggen.

 

Annonce
Det er badeværelset.....
Jeg synes, at det ser ud som om, at den "plet", som starter ca. 10 cm fra døren ved skillevæggen, er en ny støbning. Det kunne tyde på, at noget af gulvet på et tidspunkt har været brækket op og så er blevet støbt igen.
Det kunne så også indikere, at der måske har været noget utæt rør eller lign., som er blevet lavet, således at øvrige pletter kan være fra før denne reparation blev foretaget. Så burde der ikke være noget problem nu, men det bør testen anvist af ev elmand så forhåbentlig også bekræfte.


Kurt B. Andersen
Enten er der en nuværende eller tidligere utæthed fra badeværelset.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis