Hej!
Jeg har en kæølder på 45 m2, hvor jeg gerne vil lægge en radonmembran. Jeg overvejer at "male" meden vådrumsmembran, som angiver at den også kan bruges som radonsikring.Er der nogen der har erfaringer med dette og kan der opstå problemer med opstigende fugt?