Mærker i filt

Hej alle.

Jeg står i øjeblikket i en meget uheldig situation mht. mine vægge i min nybygget lejlighed. Jeg er ikke ekspert på området, men jeg har ladet mig læse frem tit at væggene er dækket med filt.

Mit problem er, at jeg efter en turbulent omgang med et bor er kommet til at lave nogle mærker på min ene væg. Det er ikke det kønneste, og jeg undrer mig derfor over, om hvad mine muligheder er for at udbedre det.

Jeg håber at der er nogle, som kan hjælpe.

Vh.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Daniel_le
Velkommen til LDS.dk
Ikke lige det bedste billede, men hvad jeg kan se ligner det at du kan klare det med en gang maling af den pågældende væg. Måske du har behov for at spartle og slibe skaderne før du maler, men det er ikke nødvendigvis noget der vil gøre skaden mindre synlig.

 

Hej Steensen

Mange tak for svaret. Beklager at billedet ikke er så godt - belysningen er ikke så god i min gang. Filten er desværree blevet trykket ind, så jeg ved ikke om maling kan gøre det. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Lad mig vende spørgsmålet tilbage til dig:
Hvad forventer du af resultat, når reperationen er færdig:
1) Ser ud som nyt
2) skaden kan ses under bestemte forhold, men "til hverdag" ses den ikke
3) skaden skal repareres så det ikke forplanter sig, men udseende er ligemeget for nu, mere action vil blive taget senere
4) anden tilstand, beskriv selv

 

Jeg kan godt se hvad du mener. Jeg vil gerne at mærkerne ikke kan ses til hverdag. Jeg gætter at det bedste da ville være at male over dem?

Tidligere indlæg her på forum af samme karakter har folk rådgivet, at du kan spartle det med en mellem sandspartel, slibe, spartle anden gang, slibe og så male hele væggen over (vil blive grimt at male skaderne kun, det bliver oftest meget tydeligt).

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også