Udenlandske reklamer..

Undre mig over der kommer norske reklamer op på siden her   https://norgesenergi.no/kampanje/250-kroner-avslag/?type=1216&gclid=EAIaIQobChMIksnZ1qzx5QIVxEIZCh1b0wVNEAEYASAAEgJeVvD_BwE 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er rigtigt, Frank Chr. (og beklager at jeg ikke har svaret før).

Årsagen til de lidt underlige/irrelevante reklamer er, at vi har fået ny samarbejdspartner vedr. annoncering på LDS. Den 1. november skiftede vi derfor annoncesystem og de første par måneder vil være en indkøringsfase, hvor det er forventet at annoncerne kan svinge lidt i relevans.

I denne opstartsfase skal systemerne lige lære LDS at kende og reklamerne vil derfor blive mere og mere relevante med tiden.

Vi tester også forskellige opsætninger og placeringer af reklamerne. Så nu og i den kommende periode vil det skifte lidt ind imellem. Jeg vil MEGET gerne have feedback vedr. reklamerne, herunder hvis de bliver for dominerende/irriterende. Vi skal finde den rigtige balance, så lad mig endelig vide hvad I synes.

christiannielsen, kommenterede et andet sted, at det er for voldsomt med reklame både i top, i siden og på begge sider af forummet (på store skærme). Jeg er enig og det bliver ændret. Tanken var, at fjerne reklamer fra indholdet/tråden og så flytte dem ud i siderne i stedet. Men det var i virkeligheden nok mindre forstyrrende, som det så ud før. Vi retter lidt til.

Mvh. AllanE
Det er da bare et spørgsmål om at rulle en ledning der er lang nok ud. Så kan du suge alt det strøm du vil fra nord  

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis