Søger 'nøgle' til loftlem

Jeg er ikke sikker på, om dette er rette forum, men nu prøver jeg alligevel (ellers kan nogen måske henvise mig til et mere passende forum :)).

Jeg søger en 'nøgle' til en loftlem som vist på billedet. Jeg kan simpelthen ikke finde et sted, der sælger en sådan i DK. Og de steder, der sælger noget lignende i Sverige, sælger umiddelbart kun til firmaer. Er der nogen, der kan hjælpe/udvide mine muligheder?
Mvh Kristian
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis den bare er firkantet i enden, er det da et rigtigt lav-det-selv projekt  
Find et stykke stål og leg lidt smed, det må da kunne lade sig gøre med en stor hammer og lidt vilje   

 

Hvis du kender fabrikatet på lemmen, burde du kunne finde den hos fabrikanten.
Men ellers plejer en rigtig tømmerhandel, at kunne fremskaffe næsten alle reservedele.

Vi prøver igen, i morgen --
Prøv Carl Ras.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Carl ras, stark, bygma, 10-4 tømmerhandel, XL-byg, Steff byg eller en anden af de "store" tømmer/bygge firmaer burde kunne skaffe den til dig.
Tag et nær-billede af hullet i loftlemmen, så de kan se konkret hvilken form der skal bruges, gerne med en tommestok/målbånd liggende ved siden af, så er det nemmere at anslå hvilket mål "nøglen" skal have.

 

Annonce
Tak for svar! Jeg tror jeg har fundet en løsning :)
Hvad blev løsningen så ???

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg er, via en svensk loftrappesælger (ja den slags findes og det var et svensk firma, der opførte vores rækkehus), blevet henvist til et dansk trappefirma der sælger disse betjeningsstænger. Det hedder Woodstep (https://woodstep.dk/) .
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis