Den blå Avis.

Hej til Jer.
Jeg har en gammel traktor jeg vil sælge. Derfor ville jeg oprette mig som bruger af DBA. Nederst når man opretter er det først 3 rubrikker som man kan afkrydse for at sige ja til alt muglig spam. Hvis man så springer det over så skal man alligevel sige ja for at få adgang. Hvorfor så de tre afkrydsnings felter? Kan man trække tilladelserne tilbage når tingen er solgt?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja du kan melde alle nyhedsbreve fra igen..
Mener man kan gå ind på sin profil og krydse af hvir mange ting man vil have meddeler omkring
Ok tak for det. Det kunne jo ellers blive noget omfattende med det som man starter med at sige ja til.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Du kan framelde alle nyhedsbreve, mails fra siden m.m.
Men du er nødt til at sige ja ved tilmeldingen, ellers må de ikke sende dig beskeder om nye indlæg i din salgstråd f.eks.

 

hej tak for jeres svar. Pga ovenstående droppede jeg i første omgang DBA og gik i gang med GG den er meget mere rimelig. Jeg fik lavet en bruger og startet på en annonce, men inden den blev færdiggjort var traktoren solgt. Havde lagt en besked på en købsannonce, som der ikke var tilbagemeldt på. Det blev der så medens jeg arbejdede med GG. 

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis