Hvidt/lyst plankebord til mørkt?

Hej alle

Jeg har købt et hvidt/lyst plankebord og har fortrudt farven. Jeg købte noget olie i “natur” farve og tænkte den kunne gøre plankebordet mørkere. Men desværre uden held.

Er det en tabt sag eller kan man gøre noget for?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilken træsort drejer det sig om?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Indfarvning af eg med pigmenter bliver aldrig tilfredsstillende som du har erfaret.

Du får et langt bedre resultat med rygning med salmiakdampe, men det kræver en grundig rengøring af eksisterende olie og det opnår du kun med krystalsæbe.

Det lyder besværligt men det er det ikke. Det er faktisk ret simpelt, men lav et telt af afdækningsplast så ikke hele huset stinker af salmiakspiritus.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Er det noget, jeg kan betale dig for? 
Af princip tager jeg aldrig penge for at hjælpe andre GDS'ere. Som pensionist er jeg heller ikke mere afhængig af en lønindkomst.

Desværre har jeg dårlige erfaringer med aftaler med folk jeg ikke kender. Senest en her fra sitet der ikke gad overholde en simpel aftale om at mødes trods en klokkeklar aftale.

Han kaldte den en dum misforståelse - jeg kalder det manglende respekt for andres tid, så ham agter jeg ikke spilde mere tid på.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Hmm. En forudbetaling kunne løse det? Jeg har en meget utilfreds kæreste der hjemme. Hvis du har erfaring med det, ved du hvor træls det er :-)
Uha! - det lyder som "En skrækkelig Kvinde"  

Som nævnt er det ikke et spørgsmål om penge. Nu laver jeg kun projekter for familie og nære venner - og det er mig der sætter standarden,  

Til gengæld tilbyder jeg gerne at guide dig frelst gennem projektet her på sitet - det er trods alt ikke raketteknologi.   
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det svarer til, at jeg beder dig integrere to programmer via PHP i et CMS-system for hjemmesider. Det er ikke raketteknologi for mig :-) Men måske for dig?

Helt okay. Hvis andre kunne være interesseret i at hjælpe mod betaling, må de gerne sige til :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis