Vaske - Tørremaskine i stykker

Har en Electrolux Vaske - Tørremaskine som er fra 2014, og installeret af en autoriseret VVS, har virket helt upåklageligt frem til sensommeren cirka, hvor den viste tegn på fejl ved at gå i stå efter vandindtag efter et par minutter. Altså fint vand ind og fint vand ud, men så vasker den ikke mere og tromlen kører ikke længere rundt, men tiden tæller ned som om den vasker.
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal begynde med at skrue bagpladen af, og se om remmen til tromlen er intakt, eller om motoren kører rundt.

fase
Find instruktions bogen... Der er en del filtre på sådan en vaskemaskine, både på vaskesiden og tørresiden. En rengøring af dem hjælper som regel på problemet..


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
shortcut den er fundet frem og nærmest læst i stykker. S. Fabrin det vil jeg prøve
Med eller uden strøm

Kan maskinen centrifugere (evt. på et selvstændigt program). Hvis den kan det, er det sandsynligvis styreprintet, der er defekt. For at være helt sikker kræver det nogle målinger.

fase
Når den har taget vand ind og tromlen kører rundt et øjeblik og så viser E10 Error, jeg tager hen på symbol som vand ud og så centrifugere. Så tromlen burde kunne håndtere vandtrykket ik
Prøv at læse denne anvisning:
Elektrolux
Der er intet tryk på vandet i tromlen. Trykket er i vandtilførslen.

fase
Jeg forstår det kke
Hvad er det, du ikke forstår?

fase
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis