Maling af lejlighed

Hej alle sammen.

Jeg står i den situation, at kæresten og jeg skal til at flytte ud af vores lejlighed i Næstved og snart rykker ind i et dejligt rækkehus i Ringsted. Men vi er jo selvfølgelig nødt til at få malet den gamle lejlighed. Vi har gået og leget med tanken om at gøre det selv, men ærlig talt virker det som en overskuelig opgave for os begge, især når vi venter os ;).

Af den grund leder jeg efter nogen der kan male en 87 kvm lejlighed til en fornuftig pris. Jeg har selv kigget lidt efter Maler Christensen, men er der nogen derud der kender nogen andre derude der kan lavet et godt stykke arbejde for os?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen til LDS.

Jeg har fjernet linket i dit indlæg. Det er ikke relevant for indholdet og giver mistanker om reklame. Det sker desværre ofte, at firmaer opretter en profil for at lave en mere eller mindre skjult reklame i form af links.

Mvh. AllanE
Hvis i ikke har tænkt jer selv at gøre det, så lad det være en del af fraflytnings renoveringen, og dermed lade bolig selskabet/udlejer sørge for malingen, da de på denne måde får det gjort efter deres specifikationer/ønsker/krav.

Alternativt skal du selv igang med den hvide maling, og have malet det hele, men det er i mine øjne fjollet at få en maler til at komme og male, for måske at blive påtvunget af udlejer at skulle betale igen for at få malet.

 

Det er ofte et krav i bolig selskabets vedtægter at de vil stå for fraflytnings istandsættelse.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 08-11-2019 22:26:59

Det er ofte et krav i bolig selskabets vedtægter at de vil stå for fraflytnings istandsættelse.

 Det er ikke tilfældet i Esbjerg f.eks. Der er det acceptabelt at man selv gør det, men det skal være synligt at der er nymalet, ellers forlanger de at man betaler en maler for at komme.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også