Tråden er låst

Fåborg 20 til salg

Mine forældre kan ikke helt magte den mere (de er gamle). Så dette finde skiv sælges:

Alt i udstyr som fx
2 soverpladser,
GPS,
Fishfinder,
Kompas,
3 redningveste

Alt det man nu har på en båd.

Er frisk og sejlklart til en anden havn (holder til i Havnsø havn, men man bære nok bruge foråret på lidt forbedringinger primært med træværket.

Men rent mekanisk, fuld funktionel og sødygtig !
Billerder:
Troede jeg. man vi luploade billeder den hele tiden "der er sket en fejl prøv igen." prøver lige på en 3. mands side (øjeblik.)

Mine forældre kan ikke helt magte den mere (de er... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Men kunne blive en fin sommersejler, hvis men er klar med knofedt, og typsik er håndværker på en måde. Den skal have skiftet noget træ. Derfor den lave pris.

Men fint vintter/forårsprojekt hvis man har mod på det ! Min fr er bare for gammel nu. Og jeg er selv født med ti tommelfinggre gg.
En skam der er så langt til vestre ende af Livø-bredning, ellers kunne jeg måske godt være interesseret i at købe og sejle den "hjem" men mange sømil til Amtoft ved Feggesund.

Held og lykke med salget.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
maskinsnedker skrev den 23-04-2020 16:22:19

En skam der er så langt til vestre ende af Livø-bredning, ellers kunne jeg måske godt være interesseret i at købe og sejle den "hjem" men mange sømil til Amtoft ved Feggesund.

Held og lykke med salget.

 Troede da ellers at Amtoft var et af den steder hvor de grumme vikinger samlede deres flåde, før de drog på ledingtogt til England og Livland (Rusland) for 1000 år siden...

Så den bette tur betyder da ikke noget ;-)


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Nej Limfjorden var ikke åben dengang, de sejlede gennem Vejlerne ud til Bulbjerg, så tæt til Skagerak og slæbte over land.
Måske de gjorde lignende ved tæt på det der nu hedder Thyborøn, der er noget der hedder Skibssted Fjord i Thy, sikkert fra den tid.

Har jo også Aggersborg ikke så langt herfra også et levn fra den tid.

Vi er da Vikinger   her på Hannæs som vi ynder at kalde vores dejlige egn, og ikke Thyboer uhada nej.

Der er tydelige tegn fra den tid Vikinge gravplads lidt uden for byen, en mark med stensætning, så ja syn for sagen.

Har aldrig sejlet uden at kunne se land, ved ikke hvor mange mil der er fra Havnsø over Kattegat til Hals Limfjordens østre ende, men tror der er meget langt, sømand har jeg aldrig været, men lysten til at pusle om den er der da bestemt, har lidt maskineri så den sag er klar til en restauration når det er nødvendigt.

Nå det var et stort sidespring, men kom og besøg os, vi har en dejlig natur.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
fuerzzz1 skrev den 07-11-2019 17:42:58

Mine forældre kan ikke helt magte den mere (de er gamle). Så dette finde skiv sælges:

Alt i udstyr som fx
2 soverpladser,
GPS,
Fishfinder,
Kompas,
3 redningveste

Alt det man nu har på en båd.

Er frisk og sejlklart til en anden havn (holder til i Havnsø havn, men man bære nok bruge foråret på lidt forbedringinger primært med træværket.

Men rent mekanisk, fuld funktionel og sødygtig !
Billerder:
Troede jeg. man vi luploade billeder den hele tiden "der er sket en fejl prøv igen." prøver lige på en 3. mands side (øjeblik.)

 Er Båden solgt ?


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis