Tråden er låst

Fåborg 20 til salg

Mine forældre kan ikke helt magte den mere (de er gamle). Så dette finde skiv sælges:

Alt i udstyr som fx
2 soverpladser,
GPS,
Fishfinder,
Kompas,
3 redningveste

Alt det man nu har på en båd.

Er frisk og sejlklart til en anden havn (holder til i Havnsø havn, men man bære nok bruge foråret på lidt forbedringinger primært med træværket.

Men rent mekanisk, fuld funktionel og sødygtig !
Billerder:
Troede jeg. man vi luploade billeder den hele tiden "der er sket en fejl prøv igen." prøver lige på en 3. mands side (øjeblik.)

Mine forældre kan ikke helt magte den mere (de er... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
nå kom det ikke med: fler ebilleder:

https://www.baadgalleri.dk/faaborg-20/id-50974
Vil gerne ligebare til modrette oprmærksomheden mod denne,
Som sagt skroget osv videre fejler ikke noget, og kan i princippet ejsle som dem er. men man skal nok være tømrer eller ligenne for at den blir rigtigt flot. .

Vi kan sige 14000 i vinterpris?
Altså det er tale om en båd men alt i udstyr, 2 sovepladster osv, og skroget fejller ikke noget.

Men der det er noget for en tømrer, gammel pensioneret skibsbygger eller lign at gå og rode med. Nu er det min fars skibs, så jeg var ikke alt om den.

Den atlså erman abmibioøst så har man en ganske fin lystbåd til sommer !

Priss kun 14.000,, og det er med motor det virker fint, og alt i udstyr osv.
Den hedder en Fåborg 20 fods, så vist jeg en informeret. Med en Buch 10 HK hestes Dielsel i, og min far er Automakniker, så han laver tit tin på folks både, herunder sin egen, så den er toppljet..

Nu har min far bare rundet pensionsalederen og vil hellerere bruge tid på noget andet. - end sejlads.

Man bør nok lave nok tømrer/skibsarbde påden, men et solidt skib ellers!

OBS, den skal enten sejle væk (hvilket den er fint Søfygtig til). Eller alternativt tages op med kran, da havnepladsen IKKE er med i prisen !
Er det en 10 eller 20 hk Bukh diesel der er i båden ?
Du skriver begge 2 i tråden ..


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Annonce
Nu også på bådgalleri, og nedsat pris!!!
Hov har jeg skrevet forkert ? det er en 10 HK Buck som er gammel men velkærenede! Den gpr va 6-7-8 knop på toppen.
Så det er ikke en speedbås nej, Men til gengæld nærmest uforgængelig, ved min far (som er mekainker) har har den oppe og gennemrenoveret!

Men altså en køber skal nok være frtsk på noget atbede med fræværket. Det forden lave pris. Men kan fx god blive sejlet til Fyn eller Kbh som den er, men på "længere sigt";
Altså jeg har selv været med nogle gang or så ar "machhastigheden" de der 6-7 knor ca, og makx 9 hvis man gid de nfuld hammer

Man skal lige tænke over at man enten skal have en havneplads at sejle den hen til, eller at den skal tages op med en kran. Eller på anden vis fjernes.

For havnespladsen selv er IKKE med i prisen !
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis