Tråden er låst

Fåborg 20 til salg

Mine forældre kan ikke helt magte den mere (de er gamle). Så dette finde skiv sælges:

Alt i udstyr som fx
2 soverpladser,
GPS,
Fishfinder,
Kompas,
3 redningveste

Alt det man nu har på en båd.

Er frisk og sejlklart til en anden havn (holder til i Havnsø havn, men man bære nok bruge foråret på lidt forbedringinger primært med træværket.

Men rent mekanisk, fuld funktionel og sødygtig !
Billerder:
Troede jeg. man vi luploade billeder den hele tiden "der er sket en fejl prøv igen." prøver lige på en 3. mands side (øjeblik.)

26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Billeder her:

https://imgur.com/a/Vct5zrS
Hvad skal prægtigheden koste?
Jep det er den. Glemte at skrive at den naturligvis også har en motor som er en Buch 20 Hk (Dielsel seføli)

Tænkte en pris omkring 15.000 kr, men ved ikke om det er helt hen i vejret ;)
Hvis båden er i bare nogenlunde stand, og alt fungere, er 15000kr, da utrolig billigt.
Men kan du vente til foråret, er der noget mere gang i bådsalget.
Og ofre du lige nogle timers knofedt på båden, er de helt sikkert givet godt ud..

Har du sat den på DBA, det er mit indtryk at her er muligheden for salg størst.. 

Vi prøver igen, i morgen --
Hvor ligger det skiw henne?


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Den ligger til Kaj i Havnsø (vestsjælland). Ikke så langt fra Kalundborg ;)

Ja mente også prisen var rimelig, men mine forældre vil helst også bare af med den. Derfor den fås til 15000 kr, og ikke til 20.000 som på DBA. Men det er så også "smertegrænsen".
.
Men hvis ingen vil så lader vi den nok ligge i og med som du selv påpeger at det ikke just er højsæson for motorsejlere til fritidsbrug på denne årstid ;).

Altså det ikke fordi der er noget der skal laves akut på den, men jeg ville nok hive den op for vinteren og så hygge med den vinteren over (især træværket ser lidt kedeligt ud) en man så først hiver den op i marts og så når man det ikke inden sommeren er gået ;)

Kan tilføje at min far som har eget den i over 20 år selv er mekaniker og har været det siden han var 17 år, så alt er laver så meget til punkt og prikke det kan være.

Vil også sige at 15.000 er en vinterpris, men det koster jo også i havneplads bare at have den liggende, ellers stiger den nok til 20.000 til foråret (og det er LDS-priser ikke DBA-priser).

Og jens du har helt sikker ret det er utroligt billigt hvis man gider lidt "knofedt.". Bundsolid båd det aldirig  har svigtet, tværigtmod deltaget i flere redningsaktinoner, også  været "dommerbåd" ved kapsejladser og lign.

Og til en aldeles overskuelig penge.

Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis