Ekstranøgle virker ikke

Konen og jeg har købt hus for et års tid siden. Imens huset var til salg blev der begået indbrud, og hoveddørlåsen blev i den ombæring skiftet. Vi har en helveds masse ens nøgler til alle andre låse i huset, men de passer ikke til hoveddøren. Vi har forsøgt at lave et sæt ekstranøgler, men de kan ikke dreje i låsen. Vi har været forbi låsesmeden, så de kan slibe den lidt til, men uden held. Er der nogen der kender et godt trick til at ordne det hjemme, så vi slipper for at kører frem og tilbage til låsesmeden? 

Begyndende gør-det-selv mester. Ikke bange for en udfordring! 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mon ikke det var lettere at skrue låsen ud og tage den med? Alternativt lade låsesmeden komme til dig. 

Med venlig hilsen

Anders

Bed låsesmeden komme til dig, omkod alle dine låse, lever x-antal nøgler og evt. En hængelås eller to til skur m.m.

Jeg betalte 1800 i alt for en komplet hængelås, omkodning af postkasse og 3 døre samt levere 6 nøgler.
Ringede Tirsdag, Torsdag til frokost var det fikset.
Så er du også sikker på der ikke er nogle af den tidligere ejers venner/bekendte/familie der har en nøgle til dit hus + postkasse.

Edit: mine låse var alle af samme type, så han skulle bare omkode dem alle, levere nøglerne og en komplet hængelås der passede til også.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis