Miele ovn H247ET

Hej
jeg har en ovn hvor displayet begyndte at gå ud og lugte lidt af røg. Jeg har indstillet uret en del gange troede der havde været strømsvigt. Her til aften gik det så helt af mork da vi tænkte for den stod det hele og tænde og slukke. Kan se under den ene display har det været varmt omkring de 5 modstande. Nogle der ved hvor jeg får en ny/brugt uden at skulle give en million for en.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De få grossister, der har dele til din ovn, har kun pakning og hængsler. Hvor gammel er den ovn?

 

Hej Tak for svar. ovnen er en ældre sag 20 år. Hvis jeg skal have en ny Miele koster den jo 10K mindst.
Tænkte om ikke er var nogle der kendte et sted hvor man kunne finde stumper til en fornuftig pris.Hvis Miele skal ud og se på den er det næsten lige så dyrt som en ny. De starter på 1250+m bare for at banke på døren.
20 år?? Skyd den omme bagved. Selv portoen på reservedele vil være større end værdien af ovnen. Desuden bruger den alt alt for megen energi. Hvis det kniber, kan du givet få en ny finansieret over forsyningsselskabet.

 

Ja rigtig. nu snakkes der om vi ikke bare skal smide noget ud men få det lavet:). Har 10KW  solcelle anlæg så forbrug ikke så vigtig. Tak for info. God weekend
Annonce
Du kunne selv prøve at måle dig frem med et multimeter der kan måle ohm, capacitance og gennembang. Så kan du måle modstande, kondensatorer og dioder.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ja, det er rigtigt, men det kræver, at man ved, hvad man måler på og hvilke værdier det, man måler på, skal have. Desuden kan der indgå mikroprocessorer, og så begynder det at blive svært. 

fase
Hej Tak for alle svar men jeg har trukket den om bag ved og en ny skal der til,
Jeg købte for 2 år siden en med pyrolytisk selvrens. Det har jeg ikke fortrudt.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis