Manglende varmt vand i bruser

Hej alle sammen

Jeg har en Damixa Silhout bruser samt en Damixa Silhout håndvaskamatur. Siden jeg installerede begge dele, har jeg ikke haft varmt vand i håndvasken. Jeg fandt ud af, at det var det bløde rør under vasken der var bukket hårdt, så vandet ikke kunne komme igennem. Jeg rettede det ud og nu er der varmt vandt i håndvasken.
Men... Nu er der ikke varmt vandt i bruseren. Det var der før jeg rettede røret op.

Når jeg mærker på bruseblandingsbatteriet, kan jeg mærke det er varmt (ikke meget varmt).

Jeg bor i en gammel lejlighed i København.

Link til bruser: https://www.lavprisvvs.dk/VVS-Armaturer-Brusearmaturer-Damixa--Damixa-Silhouet-komplet-brusesystem-med-termostat-i-Poleret-messing-1000158744.html
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har her til aften prøvet at tage termostaten ud, hvorefter jeg prøvede at åbne en lille smule for det varme vand. Der kom varmt vand ud. Jeg går ud fra det er termostaten der er i stykker så? Den er ikke mere end tre måneder gammel. 
Det er en garantisag. Henvend dig til forhandleren medbringende termostat og fakture - så er sagen ordnet i løbet af nul komma fem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis