Termo plader 10m

Hej alle. Jeg har søgt og søgt og ikke fundet noget. Håber nogle her kan hjælpe.
Der drypper utrolig meget kondens ned fra vores overdækkede carport. Den er dækket af fast lock plader som altså ikke er termo. Jeg har læst et sted herinde at der findes termoplader til overdækning i længder af 10m plus. Men har ikke præsteret at finde dem. Er der nogen der kender til termo tag plader der fås i den længde?

Mvh Jesper

Jesper
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
F.eks Rias : https://www.rias.dk/plast-til-byggeri/eksempler-og-loesninger.aspx 

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
shortcut skrev den 04-11-2019 09:38:37

F.eks Rias : https://www.rias.dk/plast-til-byggeri/eksempler-og-loesninger.aspx 

 Er der noget af det du linker til som beskriver mulighed for plader på 10+ meter? De skriver så vidt jeg kan se at de har længde på max 6m?


Jesper
Prøv at kontakte fastlock, og de kan levere deres termotag i længere længder end 6 meter.
De skriver sådan, men om det også omfatter over 6 meter ???

Sakset fra hjemmeside
"Pladestørrelser Hver plade er 60 cm bred og fås i længder a 3m 3,5m 4m 5m og 6m - eller efter ønske. Lige til at klikke sammen."

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 04-11-2019 16:01:29

Prøv at kontakte fastlock, og de kan levere deres termotag i længere længder end 6 meter.
De skriver sådan, men om det også omfatter over 6 meter ???

Sakset fra hjemmeside
"Pladestørrelser Hver plade er 60 cm bred og fås i længder a 3m 3,5m 4m 5m og 6m - eller efter ønske. Lige til at klikke sammen."

 Kan du linke til deres termo tag? Mig bekendt har de ikke termo tag, men plot enkelt lags tag, hvilket ikke hjælper mig med kondens problemet :)


Jesper
Tror 10 meter + er i overkanten, og fragt vil givet være betydelig, da de vel skal understøttes hele vejen igennem på palle. Er der for lidt fald til en samling midtpå, ellers kunne det jo være en mulighed.

 

Annonce
JesperR90 skrev den 04-11-2019 16:14:04

 Kan du linke til deres termo tag? Mig bekendt har de ikke termo tag, men plot enkelt lags tag, hvilket ikke hjælper mig med kondens problemet :)


De hedder Fastlock multi…   findes i klar og opal

 


Vi prøver igen, i morgen --
cdp skrev den 04-11-2019 16:59:53

Tror 10 meter + er i overkanten, og fragt vil givet være betydelig, da de vel skal understøttes hele vejen igennem på palle. Er der for lidt fald til en samling midtpå, ellers kunne det jo være en mulighed.

 Jeg er enig i at prisen i forhold til fragt skal overvejes, men afhængig af netop prisen hvis jeg gerne have at løsningen bliver god. Jeg er ikke meget tilhænger af en løsning med samling. Kender du til en løsning der officielt er understøttet i forhold til en samling?


Jesper
je_ns skrev den 04-11-2019 18:20:19

De hedder Fastlock multi…   findes i klar og opal

 

 Spændende! Det vil jeg lige undersøge, tak :)


Jesper
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis