Jeg har haft dette fyr i 4 år. Har selv monteret det, og det har kørt fint indtil jeg for nylig startede det op igen. Det VILLE ikke STARTE, Men ved lokkende og lirkning gik det. Det kørte en' dag, og jeg stoppede det om aftenen for at spare gas. Næste morgen ville det ikke starte igen, og jeg fandt ud af at strømmen var gået. Hfi relæet var afbrudt. Jeg var inde i elektronikken ved printplade, og opdagede at der ikke kom spænding til de punkter hvor man kunne tjekke om der var 230 volt. Jeg opdagede efter at have skilt kontakter og strømforsyning ad, at Hfi relæet slog fra når jeg etablerede jordforbindelsen mellem fyret og LK Nes kontakten.
Jeg har rodet med systemet hele dagen, men fyret tænder ikke selvom displayet viser den varme på 82 grader, som jeg normalt indstiller inden start. Normalt går der 5-10 SEK. inden fyret starter. Jeg har undersøgt tænding elektrode, men her er intet galt.
Er her nogen i forummet som kender lidt til Glow-worm fyr. Jeg tror at det er nogenlunde det samme som Vailliant. Jeg har købt fyret i England, men ved ikke om der er nogen i Danmark som servicere et Glow-worm fyr
Jeg vil være meget glad for at få et godt råd.
På forhånd tak.
Johnbegood
johnbegood2
FLUCTUAT NEC MERGITUR