Valke i en AEG vaskemaskine L89495FL

der skulle vaske lidt tøj og deriblandt en bh som kom i en bh pose.  posen gik desværre i stykke og den ene bøjle røg ug og ind i maskinen.
læste at der sikket var et lille hul bag en af valkerne, så jeg fik alle 3 valker fint ud.har et lille cam med lys, der kan bruges via mobilen, så de 2 bøjlestumper blev fundet og lirket ud med en george gearløs magnetløsning.

nu er problemet så at jeg ikke kunne få valkerne tilbage på plads igen, så der blev nok trykket lidt for hårdt, så en ud af to 'dimser' på indersiden i valken er knækket ... så mit spørgsmål er: skal der bestilles nye eller kan de sagtens klare sig med den ene af de to dimser ( se billede ).

vh  Johnny

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du risikere at tøjet bliver ødelagt hvis du bruger den uden valker .jeg anbefaler at du skifter alle 3 de koster ikke mange kr.Et tip til en anden gang pil varmelegemet ud og kom ind den vej i stedet for

Det kan nok bedre betale sig for dig at anskaffe nogle nye, også selvom du måske risikerer at ødelægge de nye. Dem du har nu, går jo nok også i stykker på et tidspunkt, også skal du jo alligevel have dem skiftet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis