Erfaringer med Danfoss Living Connect?

Som nævnt i overskriften. Nogen der har erfaringer med de Wi-Fi/smartphone styrede termostater? Er det smart? Overskueligt? Nemt?
Som nævnt i overskriften. Nogen der har erfaringer... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
De er vel sø nye at ingen har erfaringer med dem endnu?
Har selv Danfoss living connect med deres kontrol enhed.
Det har jeg kørt med i over et par år nu og er godt tilfreds.

Det eneste jeg virkelig savner er at de snart få lavet en understøttelse til Google home eller til IFTT så man derigennem kan styre varmen.

Idag er huse jo mere eller mindre smarte, så er det lidt synd at Danfoss hænger i bremsen og ikke gøre deres varmesystem smart

Jeg har dog så sent som i dag oprettet et facebookopslag på deres side, hvor jeg spørger til hvornår der er nyt på det område

Det er jo så dejligt i dag at google damen sørger for alt det praktiske når man tager hjemmefra via rutiner, så mangle rvi bare lige at hun kan få radiatorene med også :)
danfoss har jo lige lanceret deres nye version, der hedder danfoss ally som netop kan det du efterspørger perjmolsen..
nemlig at den kan styres fra google home/alexa o.s.v. 
Ja det skulle ikke undre mig at de nu vil have folk over at købe endnu et system til flere tusinde kr..... :(
den virker også til apple skriver de nu selv og allle andre systemer der er kombatiple med zigbee og api

Danfoss Living Connect CC er kompatibel med Alexa. 
Hvis du gerne vil kunne styre dine radiatortermostater via fx Google Home eller anden smart hub, skulle du have valgt Danfoss Link termostater med z-wave. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Er Netatmo et bedre bud
https://www.proshop.dk/Smart-Home/Netatmo-Starter-5-Pack-Smart-Radiator-Thermostats/8500149
I min optik er Danfoss ally et rigtig godt bud.
Jeg har købt Ally. Er dog I tvivl om hvordan man indstiller temperaturen/natsænkning osv.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis