hvad er erfaringerne med bitcoin

Faldt over denne artikkel og det undrer at de kendte står frem med dette først Christian Stadil (Hummel) og nu Mads Mikkelsen

https://www.megamere.com/landers/mads/?sxid=albs2rjv9eam&key1=dk&campaign_id=23843760693960420&adset_id=23843762139890420&ad_id=23843762139900420&fbclid=IwAR1UjJZhG1X6mG06wdseVmHn9otlSYIZYxa0VoPQP1cabmCVBBHO5HTz2Zo

Er det blot fup og humbug og noget man taber på og skal holde sig fra eller er det virkelig korrekt man kan tjene på bitcoin
Hvad er jeres meninger og erfaringer hvis i har prøvet.

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er ikke noget produkt. Det er ren og skær svindel, som går ud på at lokke personlige oplysninger ud af dig.
Det har ikke været i "løvens hule". De er en falsk "artikel" som påstår det.

ok tak for forklaringen
Det har været kendt længe, at svindlerne klippe klistre lidt fra en udsendelse om, det er så er godmorgen danmark eller løvernes hule, og lader det se ud som om de har sagt god for det.. det er svindel.

man kan tjene på bitcoin ligesom alle andre aktier, nogen gange stiger de nogen gange falder de, rammer man rigtig kan man tjene :)
Annonce
Jeg har for et års tid siden reageret på den svindel. Og hold da kæft hvor mange opringninger jeg har fået efterfølgende det første 1/2 år. Der er faktisk lige igen begyndt at komme sms beskeder omkring det. " Du skal skynde dig " " det er nu det er smart at investere" o.s.v.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
ev elmand skrev den 28-10-2019 19:20:05

Jeg har for et års tid siden reageret på den svindel. Og hold da kæft hvor mange opringninger jeg har fået efterfølgende det første 1/2 år. Der er faktisk lige igen begyndt at komme sms beskeder omkring det. " Du skal skynde dig " " det er nu det er smart at investere" o.s.v.

Log ind på borger.dk find Robinsonlisten tilmeld dig denne. (fik rådet her på LDS)

Det har hjulpet gevaldig på u-opfordrede opringninger her ved mig.

Men om de "tvivlsomme forretnings drivende" vil respektere denne Robinson er måske yderst tvivlsom.

Ps. Er enkelte gange blevet ringet op, jeg har så spurgt om de er bekendt med Robinsonlisten, så blev det sagt undskyld og "røret" blev lagt på.

Ser noget ud til at være for godt til at være sandt, er det nok også tilfældet.   

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis