Hej. Håber at der er nogen der kan hjælpe
Vi har Danfoss icon gulvvarme med en ECL 110 tilsluttet. Jeg har fulgt denne guide hvordan den skal indstilles
https://termix.dk/wp-content/uploads/2019/04/Termix_Gulvvarmestyring_LDK3691422.pdfMen ECL bliver ved med at være slået fra, der er et måne symbol i displayet. Men termostaterne er sat til 23, men der er max 20 grader i alle rum. Er der nogen der ved hvordan man får den til at virke