Kære alle,
Jeg har renset tagrender i mange år og vil gerne dele mine erfaringer omkring tagrendebørster og net. De kan fungere, men kun hvis de fjernes mindst én gang om året, så tagrenden stadig kan tømmes. Ellers kan de faktisk ende med at gøre mere skade end gavn.
Jeg har skrevet en artikel, hvor jeg deler mit syn på tagrendebørster og de udfordringer, jeg ofte ser i praksis. Men vigtigst af alt kan jeg vise, hvad der faktisk sker, når de ikke vedligeholdes korrekt. læs om min holdning til
tagrendebørste herJeg siger dette ikke for at være negativ – tværtimod! Jeg synes bare, det er ærgerligt, at nogle løsninger bliver solgt som “vedligeholdelsesfri,” når de i virkeligheden kræver en indsats for at fungere optimalt.
Den bedste måde at sikre, at din tagrende altid leder vandet væk som den skal, er at rense den regelmæssigt. 2-3 gange om året gør en stor forskel og kan spare dig for mange problemer i længden.
Jeg håber, dette kan være til hjælp, og jeg vil meget gerne høre om jeres erfaringer også!
De bedste hilsner,
[Dit navn]