Stikkontakt sammmensætning

Hvordan skal det sammensættes her (ignorer setuppet lige nu).

Der er to indmurede kabler med henholdsvist 4 ledninger i og 3 ledningerne i:
Kablet ovenfra med 4 ledninger (sort, sort, brun, blå)
Kablet nedefra som føres ud til andre kontakter (brun, blå, grøn/gul)
Der er tale om 1 1/2 modul med dobbeltafbrydere til lys foroven samt stikkontakt med afbryder for

Mvh Jens 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis ikke dit setup skal ændres er hvad er så spørgsmålet. Skal kontakterne fungere anderledes eller skal du bare udskifte til nye kontakter?
Øverste ligner 1 modul og nederste 1 1/2 modul.
Jeg går ud fra at stikkontakt og de andre kontakter som det går videre til for neden´ IKKE fungerer nu.
Er det tilfældet så skal den blå øverst flyttes ned til den blå nederst. Den brune øverst flyttes til klemme hvor den blå kom fra OG der skal en stump ledning fra den brune øverst og til den brune nederst. Den overskydende sorte skal så i afbryder øverst.
Mn hvis alt fungerer nu så må du ikke gøre som jeg beskriver, for så kan det være en installation på 2 forskellige sikrings grupper.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hej
Jeg forstår hellere ikke helt dit spørgsmål. Men overstående er en krone og en stikkontakt. En kroneafbryder er med to knapper og kan tænde to brugsgenstande.
Jeg er 90% sikker på, at du har to forskellige grupper, hvilket som sådan ikke er et problem, så længe det adskilt.
Hvordan skal det sammensættes? Ja, hvordan skal de virke, hvis overstående ikke virker efter hensigten? 

wwww.elbogen.dk - Din El guide
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis