Buler i væggen

Har overtaget en bolig som trænger til maling af værelserne.
Kan godt bruge en malerrulle men kan se at nogle tidligere huller er lappet som ikke ser så pænt ud.
Hvad er den rigtige måde at få rettet disse lappe områder?
Let slibning med sandpapir og så bare male over? Hvad med strukturen i den nuværende maling? 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan er underlaget  - det ligner blot, at det skal slibes over med et let slibepapir - og så rulles med vanlig rulle..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Eller hæng et fint billede over ;-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Så skal der hænges mange billeder. 
Det er også moderne ;-)
Men det ser faktisk ud som et tidligere sted vi havde...
Så jeg ville sige: - Slib let med en "korn groft" (tror K60) ?
Og så bagefter med en OK-GOD maling - ikke en hjemogfix-billigst..maling..
Men du skal tænke på - hvor mange år vil i have nuværende set-up .. det jeg foreslår er, at man "kommer videre" - og så kan i se på, om andre dispositioner omkring bliden, giver andre udfordringer

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det jeg ikke fil stavekontrolleret i går - sorry  - var

Men du skal tænke på - hvor mange år vil i have nuværende set-up .. det jeg foreslår er, at man "kommer videre" - og så kan i se på, om andre dispositioner omkring boligen, giver andre udfordringer

lad være med at smide en masse penge i noget, der ikke kan bære det.!
- en af vores venner har gjort det, og er lige blevet sat til "nul-værdi" i bank m.m. / (de havde egentlig forhåndsgodkendt bygge-nyt-projekt sidste år, men var internt ikke enige om udseendet - nu er der synlige (før vidste de, at der var) rotter i stuehuset, og en vurdering har sat huset til NUL - så ingen mulighed for belåning - og ingen hjælp til huslejen til "rottehullet"

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er næsten ikke til at rette op på det der. Prøv at slib det med ned med en korn 60 så godt du kan og læg et tykt lag maling på på at få mere struktur. ellers kan man få rutex polyfilla spartelmasse som giver en grov struktur

Kort- og landmålingstekniker

Tidl. Bygningsmaler
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også