Hobby svejsere

Hej alle! Vi er en gruppe ingeniør studerende som arbejder på et projekt omkring en svejsemaskine.
Hvis i har erfaring angående svejsemaskiner eller ligende ville det være en KÆMPE hjælp!
https://docs.google.com/forms/d/1msun6edSNkqrZXmfnCY8XoFKfKdIHdhpP0BECXz5xhg/viewform?fbclid=IwAR1cDCQW0AKpatD9_R8VJ0dBfeTZlm1xJpI4ZIb-XqckZzAm5tz-DpjBByo&edit_requested=true
Hej alle! Vi er en gruppe ingeniør studerende som... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Men natur du ved ikke hvilken slags uddannelse jeg tager, du ved heller ikke i hvilken forbindelse jeg har brug for dette data. Så jeg ville sætte pris på, folk en gang i mellem holdte sine meninger for sig selv. Du kunne scrolle videre og så tænke for dig selv :) længere er den ikke, god dag 
Natur, det er lidt meget at udlede af, at en ny bruger har problemer med at gøre et link klikbart...

I øvrigt en gruppe studerende, der netop spørger om hjælp blandt praktikere til at forstå et emne.

Mvh. AllanE
Ok - I rest My case (not)
- og fair nok at man stiller spørgsmål, men jeg har i de sidste 10-15 år måttet   mig over xx-måske vidende personager, der så bagefter kommer som "eksperter"..
Som Ingeniørstuderende bør man allerede have fundet ud af, at links kan være "klikbare" - ellers har i faktisk en rådgivningsgruppe / afdeling, til at svare på det - hvis i ellers har opdaget problemet.. (og det har i så ikke)
I er ingeniørstuderende - ok
Derfor mener i / du, at i skal fortælle os andre - på sigt - hvad vi kan og skal..
Hvorfor spørger du ikke til hvad baggrund jeg har - for at jeg vil turde spørge dig om dit udgangspunkt??
Allan
- du ved, at jeg normalt skriver pænt.. men jeg bliver altså ikke forblændet af en pigegruppe, der vil være ingeniører så laver et ubrugelig spørgeskema, der jo udstiller, at de ikke ved noget om sagen.
Medmindre du har set "de fremtrædende fortrin" - og de er gode  
- så vi jeg ikke klappe over deres spørgsmål..
Fordi.. :-(
De vil bruge det i deres afhandling -
Og dermed have håndværkerne som kilde!!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis