Hobby svejsere

Hej alle! Vi er en gruppe ingeniør studerende som arbejder på et projekt omkring en svejsemaskine.
Hvis i har erfaring angående svejsemaskiner eller ligende ville det være en KÆMPE hjælp!
https://docs.google.com/forms/d/1msun6edSNkqrZXmfnCY8XoFKfKdIHdhpP0BECXz5xhg/viewform?fbclid=IwAR1cDCQW0AKpatD9_R8VJ0dBfeTZlm1xJpI4ZIb-XqckZzAm5tz-DpjBByo&edit_requested=true
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Linket virker ikke.

fase
Linket skulle være her Link

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 22-10-2019 20:55:25

Du skal bare klippe/klistre

 Ja, det er det jeg har gjort. Det må være muligt for trådstarteren, at sætte et link ind ved hjælp af menuen. Jeg var også bare nysgerrig.

Den måde, du har gjort det på, virker perfekt.

fase
Du går ind på den hjemmeside, hvor skema er. Marker siden og vælg med højreklik kopier. Derefter klik på kædesymbolet i menulinien. så kommer resten af sig selv.


fase
Fjernet af moderator
(Årsag: Grimt sprog )
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har rettet første indlæg, så det nu er et klikbart link.

@Natur: Jeg har slettet dit indlæg. Pas på sproget, tak.

Mvh. AllanE
Frederikkesoeberg: Jeres spørgeskema gør ud fra, at man har erfaringer med køb af hobbysvejser. Jeg har aldrig brugt en, købt en eller haft brug for at få svejset noget. Så min besvarelse er ikke meget værd for jer (man bliver tvunget til at svare på alle spørgsmål) og det bliver derfor svært for jer at udlede noget statistisk.

Mvh. AllanE
@Allan - beklager.. jeg bliver bare så p..træt af ingeniører m.m., der prøver at gøre sig kloge på noget, der aldrig kommer til at give mening for dem - bagefter kommer de og forlanger det dobbelte i løn, i forhold til håndværkere, der ved hvad de laver..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis