Male metalfittings og rør

Hej.
Skal ha lavet et større arrangement af tøjstativer i walk-in, og vil i den forbindelse bruge clams med skruer, så jeg undgår at skulle skære gevind, samt kan flytte det op og ned uden problemer.Men clamsene et galvaniserede, og vil gerne have det sort.

Kan jeg male disse clams, og med hvad?
Kan jeg male galvaniserede metalrør, og kan det holde til tøjbøjler, uden at blive slidt af?

Mvh. Christian M
 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
S. Fabrin skrev den 22-10-2019 08:29:01

Her er en måde at gøre det på
Eksempel

 Men kan det holde til det slid en bøjle vil give? 


Mvh. Christian M
 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Nej det kan det formentlig ikke, fordi også en bøjle er slidende på malingen, men sporet vil være en stribe på oversiden af røret. Selv galvaniseringen vil på et tidspunkt blive slidt.

fase
Du kan ikke lave en sort overflade der forbliver sort, til trods for slittage.
Du kan lave dit garderobe arrangement, male alle rør of fittings, og så tage det i brug, men relativt hurtigt i de områder hvor bøjlerne kører frem og tilbage (også på færdigmalede/sort farvede rør) vil der blive slidt hul i malingen, og stålet vil komme frem.

Skal det holde til slittagen, så skal der noget ala en crom belægning på, men denne er blank.

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også