Kogeplader viser L ud for alle fire blus

Hej. Jeg har følgende problem: vores induktionskogeplade (kun plade ikke komfur og intet særligt mærke fremgår a la Siemens, Bosch eller Electrolux) i køkkenet begyndte i går at gå i en tilstand, hvor den kun viser bogstavet L, når man tænder ved tænd/sluk-knappen. Ovre i venstre side af displayet, der er nederst-midt på pladen, er der et P og et U. Ellers kan man på displayet kun trykke på knapperne ud for de enkelte plader for at trykke op og ned (1-9) afhængig af hvor varmt, man ønsker blusset skal være. Nogle der ved, om L’erne er fejlkoder? Er kogepladen forældet? Kan jeg have trykket på noget forkert?
26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at slukke for kogepladen på gruppeafbryderen og vent nogle minutter tænd så igen, og se hvad der sker.

fase
Hvis jeg holder U nede i 5-8 sekunder kommer der på de ikoner, man skal trykke på for at tænde de enkelte bluse forskellige bogstaver og tal. Det ser nogenlunde ud som i den vedhæftede fil. 
Vedhæftede filer:
Ev elmand: der sker ikke noget, når jeg gør de andre ting, du foreslår.
S. Fabrin: hvilken en af disse er gruppeafbryderen, tænker du? Jeg har prøvet at slukke og tænde den røde knap (nummer to fra venstre), men det hjalp ikke på mit problem. 
Nu er dine grupper ikke mærket op, men det er sikkert den midterste med de grå sikrings skuffer. Du kan slå knappen ned og gå ind til kogepladen og se om den så er helt død. Vente f.eks. 5 minutter og tænd igen.
Hvis det ikke hjælper så må du have fundet ud af hvad det er for en kogeplade. Du rydder skabet under den, og finder en mørkeplade, tager et billede af den og lægger op så er der flere chancer.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det virker ikke. Der står et k i øverste venstre hjørne af pladen. Se vedhæftede. Og tak for svar :)
Der er sikkert en mærkeplade på undersiden eller en af kanterne, som beskriver kogepladen med fabrikat, type eller lignende. Du bliver nødt til løfte kogepladen op af bordpladen for kunne se mærkepladen.

fase
Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis