Skjule blinkende fiberboks?

Hej. 
Jeg har en udfordring med vores fiberboks, da den er placeret inde på et af børnenes værelser. 

Har i nogle ideer til hvordan jeg bedst får skjult det blinkende lys den udsender?

Det skal jo gerne være noget der tager alt lyset fra dioderne, men uden at hindre varmen i at passere. 

Det bedste ville selvfølgelig være at flytte den ud af børneværelset, men den er desværre ikke så flytbar, når den er monteret i væg og mur. 

Jeg håber der er nogen herinde der har en løsning på denne udfordring 😊
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et stykke sort isoleringstape hen over dioden, eller male dioderne sorte med lidt maling. 

Mvh. Christian M
 

På nogen bokse kan man logge ind og slå lyset fra, men det kræver selvfølgelig at man har lidt forstand på den slags, ellers ville jeg gå efter tappen som der foreslåes.

Hvis du ikke kan forklare det på en simpel måde, er det fordi du ikke har forstået det godt nok.
Nogle af fiber boksene er der endda en switch til at tænde/slukke dioderne.

Lav en lille "radiato skjuler", så er boksen beskyttet for slag, samtidig med at lysene bliver begrænset/lukket inde.

Mine unger ville være glade ved sådan en lys-kilde, så er der altid lidt lys, så man ikke behøver en våge lampe...

 

Mit "teknikrum" til TV/netværk er på øverste hylde i et klædeskab. Har boret et hul i toppen til udluftning. Fungerer fint.

/Henrik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også