Erfaring med groft byggesjusk

Hejsa,
Er der nogle her i forumet som har erfaring med meget grov byggesjusk?

Vi har købt en ejendom, som har vist sig at være massivt byggesjusk fra kælder til kvist af en entreprenør ved navn Dahl Wulf
Flere detaljer om vores historie kan læses her: https://dahlwulf-kritik.dk

Er der nogle der har nogle gode råd?
Hejsa, Er der nogle her i forumet som har erfaring... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal have så mange tak, for at have energi til at forfølge en sådan sag..
Det hører da rigtig meget til herinde - i min optik.
Bare andre havde samme energi, og seriøsitet.. så var GDS'erne også bedre stillet..
Så mange tak og   herfra
kan vi gøre andet for jer, end bae at bakke op?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Min undren er reel - jeg forstår ikke hvad man får ud af at udskamme andre på denne måde. Jeg forstår ganske enkelt ikke denne måde at føre krig på internettet på. Det er nok bare mig, som er blevet gammel.

Nuvel, jeg kan forstå at andre ikke undrer sig på samme måde, og at trådstater ikke ønsker at fortælle hvordan det gavner hans sag at føre den på denne måde. Det er taget til efterretning, så ikke flere kommentarer herfra.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
jenshøj skrev den 09-07-2020 23:21:23

Min undren er reel - jeg forstår ikke hvad man får ud af at udskamme andre på denne måde. Jeg forstår ganske enkelt ikke denne måde at føre krig på internettet på. Det er nok bare mig, som er blevet gammel.

Nuvel, jeg kan forstå at andre ikke undrer sig på samme måde, og at trådstater ikke ønsker at fortælle hvordan det gavner hans sag at føre den på denne måde. Det er taget til efterretning, så ikke flere kommentarer herfra.

Du har nok bare aldrig været i samme situation selv og svært ved at sætte sig ind i andre mennesker. 

Vi advarer mod nogle dybt amoralske mennesker, der bruger internettet til at sælge et falsk glansbillede at deres elendige håndværk, som nu har resulteret i adskillige familier har måtte kæmpe i årevis. Nogle leve i skimmelsvamp etc.
Vores hjemmeside indeholder alene fakta, så hvis du mener det er at 'udskamme' kunne det være den pågældende entreprenør er så elendig at folk faktisk burde kende til ham og hans slags, så de er opmærksomme på den slags mennesker findes og kan forsøge at styre uden om dem.

Så nu har du fået svar: det handler ikke om at gavne vores sag, men advare andre om Dahl Wulf og deres forskellige metoder og selskabskonstruktioner.

MuggeMogge skrev den 09-07-2020 23:52:57

Du har nok bare aldrig været i samme situation selv og svært ved at sætte sig ind i andre mennesker. 

Vi advarer mod nogle dybt amoralske mennesker, der bruger internettet til at sælge et falsk glansbillede at deres elendige håndværk, som nu har resulteret i adskillige familier har måtte kæmpe i årevis. Nogle leve i skimmelsvamp etc.
Vores hjemmeside indeholder alene fakta, så hvis du mener det er at 'udskamme' kunne det være den pågældende entreprenør er så elendig at folk faktisk burde kende til ham og hans slags, så de er opmærksomme på den slags mennesker findes og kan forsøge at styre uden om dem.

Så nu har du fået svar: det handler ikke om at gavne vores sag, men advare andre om Dahl Wulf og deres forskellige metoder og selskabskonstruktioner.

 Synes også det har relevans at følge jeres sag.

Men at du, iøvrigt totalt uden belæg i det han har skrevet, anser det som nødvendigt at påstå at jenshøj ikke besiddet empati, kunne jo tyde på at han har en pointe. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også