Vi får spoleret nattesøvnen med en klikkende radiator.
Det er kun når vi fyrer.
Vi har luftet ud i radiatorene.
Når jeg løfter i radiatoren forsvinder klikkelydene.
Når jeg giver slip kommer de igen
Jeg har forsøgt mig med at banke en træklods ind imellem væg og radiator.
Det virkede så i et kvarters tid så kom lydene igen.
Er det bare tough shit eller kan man gøre noget ved det udover at skifte til gulvvarme?
Har hørt noget om at det kan være fordi beslagene vender forkert.