Finde en LED-driver til Ikea spejlskab

Lyset i mit Ikea spejlskab (https://www.ikea.com/dk/da/p/storjorm-spejlskab-2-lager-integreret-belys-hvid-20248123/) er gået i udu, og jeg tror driveren er stået af. Forsøger at finde en ny, men ikke lige min spidskompetence. Der står flg. på den eksisterende driver:
PRI:220-240VAC 50/60Hz 0.3A
SEC: Constant current:DC600mA
Max 24V

Nogen som har et link til en mulighed? Gerne så lille og billig som mulig :-)
P.f.h.t. for hjælp!
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et foto af driveren og alle informationer på driveren ville hjælpe da vi ikke kan læse hvilken type der er tale om.

Har du prøvet at henvende dig ved Ikea lokalt? det kan være de har en liggende på lageret som reservedel. Det har jeg før hørt om.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Mange tak for tippene! Jeg har skrevet til Ikea og spurgt om de har en reservedel. Ellers køber jeg den driver jenshøj har foreslået   
Hej mlun
Vil høre om du fandt en løsning som virkede, da jeg står og mangler den Leddriver, i et magen til som jeg har købt. 
Fik købt en driver, men fik det ikke til at virke. Ledningen var noget mishandlet, og det var svært at connecte den fordi bruddet var lige hvor ledningen gik ned i strippen, så om det er et driverproblem eller fordi jeg ikke fik lavet en ordentlig forbindelse ved jeg ikke. Spejlskabet sidder i vort spanske feriehus som en vis coronakrise har afskåret os enhver forbindelse til :(
Så desværre kan jeg ikke hjælpe.....

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis