Stenslag rep.

Jeg var så uheldig, at en modkørende grusbil afleverede et lille stenslag i forruden. Det er en stjerne på et par cm i diameter. Der kom selvfølge lige en lap på med det samme. Uheldet skete i sommers, og jeg regnede egentligt med det betød en ny rude ( igen ), men et besøg hos synsmanden konkluderede at en reparation ville være ok. Har så købt et rep-sæt hos Krogslund, og vil udføre opgaven inden vinter. Er der nogen her, der har praktisk erfaring med sådan noget.
På forhånd tak - Carsten

 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det børe repareres hurtigst muligt efter skaden er sket...
Jeg har for mange år siden haft sådan et gør det selv sæt, det fungerede da nogenlunde.
Bar følg brugsanvisningen, og vælg en dag med solskin så går det hurtigere, limen hærder ved uv-lys.

Har du tjekket med din bilforsikring, ofte er det gratis at få repareret stenslag...

Fik kasseret min bil til syn i går, pga et lille stenslag på ca 6 mm i diameter, kørte forbi Dansk autoglas, som reparerede skaden, de borede et lille hul i det yderste lag glas, og kom så lim i.
Tilbage til syn og bilen var godkendt, der er strammet op på synsreglerne, så eks stenslag i synsfeltet, en sprungen pære, eller dårlige viskerblade, og skal bilen omsynes...

Vi prøver igen, i morgen --
Takker - det med uv-lys er jo nok den største udfordring, men ellers må jeg ta' den med en tur i solarie..  

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis