Hej,
Jeg har netop fået udskiftet mit gasfyr med en fjernvarmeunit. Det hele virker tilsyneladende udmærket, men unittens pumpe giver mig lidt problemer. Pumpen er en Grundfos UPM3 AUTO 15-70 130 med mange indstillingsmuligheder. I følge vejledningen skal pumpen blot indstilles til 2-strengs varmesystem, men det medfører et for stort flow. Jeg har prøvet forskellige indstillinger, men uanset hvordan den indstilles, giver pumpen en generende hyle- / brummetone.
Har nogen et forslag til, hvad jeg skal gøre?