Isolering af sokkel.

Hej,

Et spørgsmål angående isolering af sokkel.

I forbindelse med at skulle lave et større hul i vores væg ud til terassen, fik vi også fjernet et par fliser ned til vores sokkel.
Da jeg ikke er håndværker til daglig. Tænker jeg at det er underligt der ikke er fyldt ud med granulat eller lignende i soklen. Lidt ligesom der er i hulrummet imellem vores murstensvægge.

Mit spørgsmål er så: Vil det overhovedet give mening at få blæst isoleringsmateriale ind i denne? Vil det gavne noget?
OBS: Bag denne sokkel er en krybekælder, som ikke er i brug længere og den var vist fyldt ud med leca eller hvad man nu fylder i en krybekælder.

Mvh Stefan

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er ikke hulrum i en sokkel. Mener du et par havefliser? hvad ser du under dem? et foto kunne måske hjælpe så vi kan se hvad du mener med hulrum i soklen.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Dette er det bedste billede jeg lige har på min tlf.
Det gule indikerer de mursten, som blev hevet med op, bare længere tilbage. Har desværre ikke lige noget billede af det. Nedenunder var der hulrum, i samme bredde/tykkelse måske mere. Der kunne vi med en lommelygte se hele vejen ned til enden af huset.
Okay på den måde. Jeg tror måske husets sokkel starter længere nede ved jorden og det så bare er din ydermur du har i den højde.

Hvor langt er der fra terrasens niveau og ned til jorden? og hvor langt ned ser du eller kan du få armen ned i hulmuren?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis