Er ved og sætte en bosch 9000i wm gasfyr op... og skal igang med rørene... men ser så der er et rør til varmtvandscirkulation hvad gør jeg lige med den? skal den bare blokkeres eller sættes til varmtvandsfremløb? :)
obs. får en vvser til og lave gasrør da det skal godkendes..
Go`aften derude.. :)