Dewalt multicutter

Jeg overvejer og anskaffe mig en dewalt 18v multicutter. Til at starte med skal jeg bruge den til at fræse nogle ledninger ind i min gasbeton væg, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken klinge jeg skal bruge til dette. Er der nogle som kan hjælpe?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er til en gasbetonvæg så er en vinkelsliber eller rundsav langt bedre egent, det tager alt for lang tid med en multicutter.
Et lille stykke på op imod 1 m kan gå an med multicutter. Der findes klinger til fuger f.eks. De har en diamant belægning.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det drejer sig kun om en rille på 5-10 cm. Skal bare flytte en stikkontakt fra en dørkarm og ind i væggen. Derefter skal jeg fræse ud til en stikdåse i væggen hvorfor jeg tænker at en multicutter er mere egnet. Men tak for svar! Jeg kigger efter en diamant klinge!
så er multicutteren fin, du kan også bruge en klinge til træ, men den kan så sandsynligvis ikke bruges til at save i træ længere. 

Vi prøver igen, i morgen --
Hvis det kun er ét hul du skal klare, ville jeg blot bore en mængde huller og så hugge ud med en mejsel

Med venlig hilsen

Anders

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis