tilbygning

Hej alle LDS´ere :)
På et eller andet tidspunkt er jeg nød til at lave en tilbygning på vores ellers ny renoverede 130 m2 hus. min plan var at den skulle laves med egne tagspær så man får en slags dobbelt A hus, faktisk stort set ligsom på nedestående link:
http://c-lambaek.dk/renovering-og-tilbygning-af-enfamiliehus/

Jeg tænker at lave en let ydervæg og pudse på beklædning, da vi alligevel gerne vil have en pudset facade på resten af huset. Det drejer sig om en tilbygning på ca. 50 m2
Hvad tror i det vil koste at få lavet yderskallen, altså fundament, betondæk m. gulvvarme, vvs til 1 badeværelse, ydervægge og tag? (jeg er godt klar over at vi er i MEGET sårrhn cirka katagorien her) 
så vil jeg nemlig selv stå for resten :)
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er selv igang med  en tilbygning hvor alt udvendigt samt fundament udføres af proff.
Mit er dog en træbygning på knap 30m2.. men jeg vil skyde dit projekt, inkl. byggetegninger, godkendelser osv,. til omkring 500.000.
10.000pr m2 er tæt på det billigste jeg tror man kan ramme når man ikke laver mere selv..
og måske det endda er lige lidt for billigt.. jeg rammer på mit byggeri omkring 10.000m2. og der skal ikke være badeværelse. så måske 5-600.000.

Thomasfj89 skrev den 14-10-2019 09:58:33

Hej alle LDS´ere :)
På et eller andet tidspunkt er jeg nød til at lave en tilbygning på vores ellers ny renoverede 130 m2 hus. min plan var at den skulle laves med egne tagspær så man får en slags dobbelt A hus, faktisk stort set ligsom på nedestående link:
http://c-lambaek.dk/renovering-og-tilbygning-af-enfamiliehus/

Jeg tænker at lave en let ydervæg og pudse på beklædning, da vi alligevel gerne vil have en pudset facade på resten af huset. Det drejer sig om en tilbygning på ca. 50 m2
Hvad tror i det vil koste at få lavet yderskallen, altså fundament, betondæk m. gulvvarme, vvs til 1 badeværelse, ydervægge og tag? (jeg er godt klar over at vi er i MEGET sårrhn cirka katagorien her) 
så vil jeg nemlig selv stå for resten :)

Hej Thomas

Nu er tråden godt over et år gammel.
Har du fået lavet din tilbygning, og hvad blev konklusionen på dit spørgsmål herover?
Sidder nemlig p.t. med samme overvejelser som du for lidt over et år siden.

Mvh.
Fcb83
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis