Mit Induktions komfur plader virker ikke

Jeg har altid haft gas komfur, flaskegas. I sidste uge købte jeg et Electrolux induktion komfur. Jeg har haft ringet til butikken og prøvet alt jeg har set på nettet, der står nemlig L ved alle plader. Electrolux har først åbent på mandag, aner ikke hvordan jeg får det i gang igen.
Det er nok mig selv der var lidt for hurtig på knapperne så jeg tror det er noget børnelås. Det virker ikke at slukke for strømmen.
Lang tid til mandag😕
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilken model er det? 

Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

Tænd for den på tændknappen (en cirkel med en streg i) og hold dernæst inde på knappen der ligner en firkant afbryder med et nøglehul i 4 sek så viser den et nul og sluk så for enheden igen og børnesikring er slået fra
Det er en model der lige har været på tilbud, og man kan ikke selv låse, sætte lås på. EKl60305lW.
Har brugt det 3 gange og det virkede perfekt. Men jeg havde lidt travlt og var lidt træt da jeg skulle koge en gryde kartofler, kom til at tænde på flere funktioner. Nu viser alle plader L
Hov nu virker det! Prøvede det med at trykke på tændknappen og så i 4 sekunder på stop + go
.... og så er der brugsanvisningen!

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis