Jeg er uvidende på fjernvarmeområdet og har to spørgsmål ift fjernvarmen i vores nye 2 plans rækkehus fra 80’erne.
1. Siden vi har tændt radiatorerne på alle etager så har det ene rør i bryggers (højre på billedet) været konstant varmt, selvom radiatorerne slår fra når temperaturen er tilstrækkelig. Har tjekket at alle radiatorer er kolde når temperaturen er tilpas, så hvorfor er røret ved varmeanlægget drønvarmt hele tiden?
2. Jeg opdagede at venstre hane har en lillebitte utæthed. Der lå en mindre skrig-gullig plamage på gulvet og opdagede at hanen drypper en smule. Det er meget lidt men noget der kan ses når man putter lidt køkkenrulle på hanen. Det ser dog ikke så gult ud på papiret, hvilket jeg slet ikke forstår.
Lmchm