Harald Nyborg 130 Amp svejseinverter - erfaringer?

Hej alle
Er der nogen herinde, som har erfaring med den lille 130 ampere svejseinverter til 230 volt, som HN sælger til kr1198?
Jeg har tidligere set indlæg der handler om den større 160 amp model. Folk var vist generelt tilfredse med den. Jeg har dog ikke behov for at svejse med tykkere elektroder end 3,2mm og derfor passer 130 amp fint. Størrelsen er også fin og jeg har ikke 400 volt, ejheller pladsen til at have en kæmpe æggeskal stående.
Er oprindelig udlært smed og har erfaring med elektrodesvejsning, også med små 230 volts modeller.

Mvh. Esben
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har 160 amperes modellen, og ja den fungere lige så godt som mit Esab æg.
160 modellen er ofte på tilbud til lige under 1000kr så er den faktisk billigere en den på 130 ampere.
Har ikke set 130 modellen på bud.

Vi prøver igen, i morgen --
jeg ville helt klart vælge 160 er modellen, uanset behov.
jeg købte 130 eren i nød en gang. det er da noget skrammel, du ligger tit oppe ved max og så går en varm.
160 eren er ofte på tilbud, og den har jeg endnu ikke formået at køre varm. Har endda savet spær over med 160,eren. 3 timer i streg uden den gik varm. det var kun manden der trængte til øl efter 1,5 time
Tusind tak for svarene! Ja I bekræfter jo nok hvad jeg selv lidt har tænkt! Hellere købe 160 amp modellen, som folk roser. Hvis 130´eren kører varm hurtigt duer det jo ikke. Der er heller ikke den store pris- og størrelsesforskel på de to. Så skal man lige takle, at der ikke er trykt ampere tal på 160 modellen, kun min. og max.

Mvh. Esben
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis