Glasvæv

Pga en vandskade skal jeg skifte gulvene i mit hus. I den forbindelse skifter vi også dørene som er fra 72 med stikkontakter i dørkarmen.
Da vi næsten lige er flyttet ind er væggene blevet filtet og malet.Er der nogen som har et godt råd til hvordan jeg fræser ledninger ind i væggen uden at jeg skal til at filte og male hele væggen igen?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er dine vægge lavet af?
Det er gasbeton😊
Når du har taget dørene ud ville jeg tage et kopbor og bore ud til en indmuringsdåse ved siden af døren og så bore skrådt ind fra siden med et murebor så der kommer et hul fra dørhullet, hvor dine ledninger er nu, og ind i hullet til indburingsdåsen. Giver det mening? På den måde får du lavet en stikkontakt i væggen uden at du får udelagt din filt.

Måske du bliver nød til at forlænge dine nuværende ledninger, men det kan elektrikkeren gøre for dig.
Det giver sindsygt god mening! Det er vel det tætteste man kommer på genialt og klart det nemmeste👏
En multicutter vil vel være fin og gøre det med ikke?
Min elektriker skifter alligvel ledningerne så det er intet problem😊
Jo, en multicutter skulle nemt kunne klare den opgave.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også