WD MyCloud - ingenadgang via PC

Jeg har en WD MyCloud som har fungeret uden problemer i flere år, både via mobiltelefon, IPAD og PC.

Den har pludselig mistet "forbindelsen", til alle enheder, uden nogen ændring i netforbindelser eller andet som kunne være årsagen.

Trods gentagne re-start og opdateringer ar firmware, er det kun lykkedes at få forbindelsen op igen til mobil og IPAD, men ikke til min PC.

Jeg har prøvet at logge ind via en anden PC, men det har heller ikke lykkedes for mig.

Er der nogle som har en ide til hvad jeg skal gøre, for at få forbindelse igen, via en PC ?

På forhånd tak

JJ Lemvig

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne lyde som om du skal have et kabel imellem server og PC, for at oprette forbindelsen på ny, og så ellers igang med at opsætte dine log-in oplysninger på ny.

Muligvis er det i dit trådløse netværk der er sket ændringer, f.eks. hvis dininternet udbyder har skiftet firmware på dit wifi modem, og du bruger dette som primære WiFi.

 

Hej. Tusind tak for dit svar - det vil jeg prøve at gøre. Jeg vil give en tilbagemelding, når jeg har prøvet og se om det kommer til at virke. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis