Kant til Bruseniche

Jeg skal have installeret et rundt bruseniche i hjørnet af badeværelset i kælderen, men faldet er forkert.
Derfor har jeg brug for en kant til at holde vandet inde i bruse hjørnet og til at rette det forkerte fald ud med, så brusenichen kan installeres oven på kanten.
Hvor kan man købe sådan kant, f.eks. i det materiale håndvasken er lavet af eller kan man selv lave en ?
Jeg ved godt det er i mod buggereglerne, men det den eneste løsning, som kan bruges og gummilister mm. kan heller ikke bruges
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis der er forkert fald i forhold til afløb, skal gulvet op og rettes. Så kan du samtidig opmure en stabil kant 

 

Jeg behøver vel ikke banke gulvet op for at mure en kant, men jeg kan huske oppe fra mine forældres hus at de havde sådan en kant som var lavet af det samme materiale som håndvasken og som var sat i silikone. Det ville være den ultimative løsning pga. at den er helt glat i overfladen og den er nem at sætte ret op i silikone

Skal det laves lovligt og rigtigt, eller skal det bare bankes op ?

Et billede ville hjælpe. 

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Annonce
Faldet SKAL være mod afløb! Alt andet er ikke gangbart. Altså op med fliser og banke ud, så der kan etableres fald med højeste punkt på badeværelsesgulv. Eneste alternativ er ovenstående model.

 

Er der kun et afløb så skal vand fra hele gulvet kunne ledes til denne. Jeg har brækket gulv op på 1. sal fordi jeg havde lavet sådan et trin engang i 1990 `rne Senere er jeg så blevet klogere.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis