Makita vs Dewalt

Hej...
Jeg overvejer en halv stor investering i nyt værktøj da batterierne er ved at være gode..

Jeg skal bruge:
Plæneklipper
Hækkeklipper
Græstrimmer
Dyksav
Lille kap/gearingssav
Stiksav
Slag/skruemaskine
Slagnøgle
Multicutter
Arbejdslampe

Hvad ville i købe og hvorfor? Jeg hælder selv mest til Makita da jeg har lidt skrue maskiner og en 230v dyksav derfra og synes at det er ok...
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
på mit arbejde er en blanding af dewalt, makita i montagevirksomhed, der vil jeg til hver en tid helst bruge makita, mere power   og smartere.

hjemme har jeg et fint program i blå bosch 18v og eneste dewalt jeg har er deres kap/vendesav. så klart makittaen eller bosch
"Slag/skruemaskine" kan du glemme, det hedder skrue/boremaskine og evt. borehammer. Ellers er din liste fin.

Mht. til mærke: der er ikke den store forskel mellem de to, jeg ville vælge den med den bedste batterikombination/kompatibilitet/ladestation.

Jeg kan også godt glemme græstrimmer en kan jeg læse andetsteds... Den har slet ikke nok power
Har en Makita græstrimmer på arbejde, den fungere ganske fint, men lad være med at købe de mindste modeller, dem er der ikke meget power i.
Jeg har denne her på arbejde, den er med kulfri motor, jeg bruger 5 ah batterier, den leveres både med snørrehoved, og hoved med nylonknive  Link
Der findes også kraftigere modeller til 2 x18 volt eks denne her Link

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis