Hej
Jeg har en varmtvandsbeholder, som drypper, mest når vi bruger / lige har brugt varmt vand.
Den drypper ned langs indersiden (rød cirkel). Tyder det ikke meget på at beholderen er tærret og helt skal udskiftes?
Beholder er 10 år gammel og anoden er aldrig skiftet. Vidste ikke før i dag at det var noget man burde holde øje med.