Hej. Jeg har fået det problem at jeg ingen varme har. Der er gulvvarme i hele huset. Styreboksen viser at der er åbnet for varme da termostaterne kalder på det, og telestaterne er også åbne, og tilmed kører cirkulationspumpen. Så som udgangspunkt ser det jo rigtig ud. Der er bare ikke noget varme i nogle af rummene og slangerne under telestaterne er kolde.
Jeg tænker at det eneste det kan være er luft i systemet? Og i så fald, hvordan udlufter jeg og i hvor lang tid? Andre forslag er selvfølgelig velkomne. På forhånd tak