Utrolig lang opdateringstid?

Hej,
Jeg oplever, at det tager utrolig lang tid, inden et indlæg vises.. er det bare her ved mig - bruger den gamle IE og Firefox - men med samme tidsforskydning..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Oplever du det lige nu? Og er det kun når der skal vises et indlæg?

Der har i den senere tid været (periodevise) problemer med hastigheden - primært i "Lav-hus" gruppe (oversigt over indlæg). Men lige nu kører det hurtigt her.

Mvh. AllanE
Jeg oplevede det her til morgen, hvor jeg skrev - og det tog +10 minutter inden mine indlæg blev vist.. Normalt tænker jeg bare.. nå ja.. men nogen gange kan jeg se, at der bliver svaret på noget, som ville have givet et andet svar - om de foregående indlæg havde været fremme..  - derfor min undren..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ok - lige nu er vi bare på et par minutter..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Kan du give mig et link til en side, hvor du oplever det? Så kan jeg lede mere præcist...

Mvh. AllanE
Hej Allan - det er nok svært.. det var lige den med planterne, der var meget lang tid om at blive vist.. (men de skal jo også gro først ;-)

https://www.lav-det-selv.dk/forum/t/227891/s/stugeplanter-selvvandingsloesning#542322
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Jeg oplever det jævnligt på /overlbik siden, at de nyeste indlæg ikke vises i toppene, men der kan være kommet flere indlæg i samme tråd.

PT har jeg ingen hastighedsproblemer, med at hente forum/overblik eller denne tråd for den sags skyld, til trods for jeg er på en 2.0Mbit forbindelse der deles mellem 20 mand.

Edit:
Dette indlæg er kl. 1049 jævnfør forum, og nyeste indlæg i forum/overblik er kl. 1041.
Men jeg har hurtig load tider på de sider/forums jeg er gået ind i.


 

Problemet er ikke brugernes internethastighed. Man kunne sidde på et 56K modem hvis det var det man havde. Overdrivelse fremmer forståelsen, men det er ikke meget galt, da designet er ren tekst pånær annoncefotos.

Det er server-side kode og databasekald der tager tid for serveren at parse før den sender kode til brugerens browser.

Allan, du kan logge sider der tager over x antal sekunder at parse og holde øje på den måde.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis