Spejl og bordplade ødelagt

Hej
Jeg har købt nyt badeværelsesmøblement hvor det var aftalt de skulle sørge for monteri
Det er også sket, jeg fik det monteret i torsdags - søndag eftermiddag falder spejlet ned går i en millionstykker og ødelægger granitbordpladen.
Jeg tager selvfølgelig kontakt til Vordingborg køkkenet som selvfølgelig bestiller et nyt spejl, men bordpladen vil de kun reparere og de lover selvfølgelig at der ikker er noget at se bagefter, er det rimeligt bordpladen har altså kostet tæt ved 8.000 kr. og det er jo ikke min fejl arbejdet ikke er lavet ordenlig fra starten af.
Hilsen
Rise

Lars K.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal ikke betale en øre inden du er tilfreds med reperationen...
Om de så kan polere sig ud af problemet eller det kræver en ny plade, kan man jo nok ikke afgørre her gennem nettet....

MVH Njord
Du skal selvfølgelig KRÆVE at få hvad du har betalt/skal betale for og det er da ikke en ødelagt bordplade. Firmaet har allerede erkendt fadæsen ved at tilbyde nyt spejl og rep. af pladen, men det skal du ikke nøjes med. Kræv en ny.

Sniffer  
Du skal selvfølgelig KRÆVE at få hvad du har betalt/skal betale for og det er da ikke en ødelagt bordplade. Firmaet har allerede erkendt fadæsen ved at tilbyde nyt spejl og rep. af pladen, men det skal du ikke nøjes med. Kræv en ny.

Sniffer  
Hej
Spejlet har firmaet naturligvis ansvaret for, hvis de har monteret dette og
den ikke er faldet ned af en anden grund. Den skal de betale.
Bordpladen vil jeg mene at det må firmaets forsikring dække, og de har højst sandsynligvis en forsikring for det.
Om du kan kræve en ny bordplade, hvis det kan poleres 100% væk er nok meget tvivlsom.
1.Hvis det er en massiv granitplade er den nok vokset
med en hård voks og det er kun dette du kan se. Granitten kan ikke tage skade.
2.Er det en granit på betonbasis er det nok svære. Denne kan måske poleres væk, men hvis det er dybe ridser-stød ned i beton+stenene kan disse kun fyldes med voks eller cement og vil nok blive synlig.
3.Så findes det bordplader med granit lock. Denne er nok ødelagt for evigt og her skal du minimum have en ny.

Håber dit bad bliver fin igen.

Det var en der engang sagde: at den første skramme er en katastrofe, resten er historie.

:o

Med venlig hilsen

Søren
Jeg forstår godt kravet, Men jeg synes at hvis firmaet har behandlet dig ordentligt, så skal de da ha' en chance for at udbedre skaden!
Gør firmaet opmærksom på at skaden kun må udbedres, hvis du kan få en garanti for en ny bordplade, hvis det ikke er udført til fuld tilfredshed.
Rent forsikringsmæssigt så er firmaet belastet med en selvrisiko der nok
ligger væsentligt over hvad en ny bordplade koster.
Tænk hvis man aldrig fik en chance for de fejl man lavede i det daglige :roll:

Mvh Steen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis