Problemer med nyere Bosch kondens tørretrumbler

Hej vennerProblemer med Bosch Tørretrumbler kondens, Bosch Serie 8, Bosch WTW875M8SN 2 år 3 mdr gammel, dvs. uden for reklamation. Den viser fejlen: En dråbe, se vedhæftede billede fra manualen, nemlig .. tørringen blev afbrudt. Vi har tømt og tømt kondensvandsbeholder og renset filterne. Ingen afløbsslange...Når man tænder den, kører den ca 4-5 min og viser ovennævnte - hvem kan hjælpe her i Søborg, tak?
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har den et program, hvor den bare kører på tid og kan den i så tilfælde det uden at stoppe ?
Har en AEG som også stopper efter kort tid, nærmere bestemt første gang den måler på restfugtighed, i mit tilfælde skyldes det en defekt på en stelforbindelse som glider mod tromlen.
Har repareret den en gang, men da den fint kan køre på timer, så har jeg ikke rodet med det igen.

Har du renset selve kondensatoren? Der kan sidde meget snask

 

Jeg har selv samme model og den er med selvrensene kondensor og kan derfor ikke renses manuelt. Det er hvertfald ikke meningen og så skal man skille maskinen ad for at komme til den.

Dog har jeg en ide om der sikkert samler sig skidt alligevel med tiden som den ikke får skyllet med ud. 
Still problems - den er netop 2 år 2 mdr og skousen vil ikke hjælpe. De siger at se har mails på at se anbefalede en Bloomberg til dobbelt pris men vi tog denne pga gode anmeldelser. Bosch vil sende en tekniker til min 1700kr i start...;(
erikkesvaert skrev den 09-11-2019 23:14:37

Still problems - den er netop 2 år 2 mdr og skousen vil ikke hjælpe. De siger at se har mails på at se anbefalede en Bloomberg til dobbelt pris men vi tog denne pga gode anmeldelser. Bosch vil sende en tekniker til min 1700kr i start...;(

 Fik du lavet den ? Jeg står netop med præcist det samme problem. :-(

prøv hjemmesiden ifixit   der er mange indlæg om hårde hvide varer.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Vi har også problemer med vores nu.
Samme model. 
Den stopper dog ikke men skal køre i dobbelt så lang tid som normalt gør tøjet er tørt. Og efter hver cyklus lyder lampen for tilstoppet filter.
Så jeg tænker der må sidde noget snask inden i som den ikke får skyllet ud. 
Jeg fandt nogle videoer på youtube hvor en tysker som ved meget hårde hvidevare, beskrev hvordan man går ind ind i servicemenuen osv
 endte dog med at bestille et nyt pumpe- føler element og det der fejlen lå hos mig.

han hedder “Der servicetekniker” 
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis